Garanciális Feltételek


HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 6 hónap jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla és/vagy az esetlegesen létező jótállási jegy dátuma.

Garanciális igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A számla egy példánya (másolat is elég).
- A termékhez mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY (amennyiben létezik).
- Az üzembehelyező szakszervíz, szakember által kibocsátott számla.

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. helytelen tárolás, elfagyás, beázás, mechanikai sérülés, elemi kár, elektromos hálózat hibájából bekövetkező sérülés, szándékos rongálás, szakszerűtlen felhasználás, javítási kísérlet nyomai, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvéleménye alapján vállalják a cserét.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a forgalmazó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.

Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.